The Cat Cat home

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2010

Träffade "mina" barn idag

Av Catarina - 13 oktober 2010 22:45

Idag har jag vart till Ljungskile och Hemgården för att få påskrivet närvarorapporten av "chefen", passade på att hälsa på "mina" barn som jag saknar massor. De växer så det knakar de små krakarna, fritidsbarnen gick jag upp till skolan för att träffa då de inte kommit ner till Hemgården ännu och så gick jag till Björneborg för att hälsa på tvillingarna men jag såg bara den "lille" av dom och där hade i alla fall håret växt som ogräs hihihi!!! Jag hade planerat att gå min 45minuterspromenad i Ljungskile men ryggen ville inte det alls så jag tog tåget hem och gick till Af och Fk. Skönt att ha det bortgjort så kan jag tänka på annat tills jag vet om det blir några pengar eller inte. Nu sitter jag äntligen i soffan med en mugg camomillete och en nybakad kanelbulle efter att ha burit upp saker på vinden, bakat bullar, diskat och knäskurat köksgolvet. Jag är NÖJD!


Sköt om er! 

 
 
Elin Markusson

Elin Markusson

14 oktober 2010 07:01

Ja om man inte är på nåt ställe på länge, brukar man sakna barnen. Dom brukar bli så glada när jag kommer till ett dagis, där jag brukar vara mest. Både i barngrupp o städ. Och många av dom barnen är på fritids nu, på lågstadieskolan en liten bit bort från dagis.

http://flitigafingrar.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catarina - 2 november 2012 19:17

Min hjärna är så full med pyssel som jag vill göra men som inte kan bli gjorda pga ingen slagborris. Hylla i köket, hyllor i scrapskrubben och fästa klösträdet. Sedan snurrar det runt en massa andra pyssel med men ikväll tror jag att jag ska ta tag i...

Av Catarina - 1 augusti 2012 18:30

Sista helgen i augusti flyttar Tyzon in hos oss tjejer                    ...

Av Catarina - 30 juli 2012 18:42

Igår kväll såblev jag kallad för Gestapo, tråkig och beige enbart för att jag tyckte att ett skämtinlägg i Ge och fågruppen inte skulle vara kvar längre. Jag var med och skämtade det erkänner jag och det var kul de första 15 kommentarerna men sen tyc...

Av Catarina - 28 juli 2012 14:33

Idag är det ösregndag och det är väl bra på sitt sätt, all växtlighet får vatten och jag kan sitta inne med gott samvete och sticka och titta på film.  Dåligt är det för att jag är hundvakt och vi blev genomblöta på fem minuter *småmuttrar*    I ...

Av Catarina - 25 juli 2012 14:43

Idag har jag huvudvärk, sova i soffan=nej inte bra men ack så lätt hänt. Rutinintentionerna är bortblåsta men jag är inte förvånad egentligen, det var ett halvhjärtat "jag har bestämt mig" jag gjorde. Nog om det.   Har lite planer för morgondagen...

Ovido - Quiz & Flashcards