The Cat Cat home

Alla inlägg under januari 2011

Av Catarina - 31 januari 2011 09:44

Den 22:e började förkylningen men bröt inte ut helt förrän i fredags. Har legat däckad hela helgen och är hemma från praktiken idag.


Varför uppskattar man inte sina friska dagar mer? Det är inte förrän man ligger däckad som man faktiskt gör det, konstigt. Önskar att det ger sig fort nu så att jag kan komma igång igen och så jag kan få ordning här hemma med.


Ja, det var det för nu, dags att sova en stund igen.

Bloppis-annons
Av Catarina - 25 januari 2011 23:21

Barnvagn i grönt och svart av märket Bertini.


Ingår

1 hårdlift

1 mjuklift

1 regnskydd

1 hjulpump

1 vagnbom


I fint skick, dock en fläck på suffletten. Ställbart handtag och svängbara hjul. Endast använd av ett barn i 2 månader.


AVHÄMTNING


  


  

     

Barnvagnar, Säljes - Uddevalla (Västra Götalands län)
Pris:    900:-
Telefon:    0735313941
 
Av Catarina - 25 januari 2011 22:44

Japp! Är nu på stadshuskällaren och om kroppen orkar så blir jag där ett tag. Bytt kyla mot tunga lyft, undrar vilket som är bäst?


Verkar som jag är förkyld men känner mig inte så dålig att jag måste vara hemma. sliter på kroppen men vad göra? 


Här får ni lite ögongodis, det är Malin och Ludvigs missetassar.


Isa

  

Tristan

  


En mysig bild på Astrid & Mita

  

Skapa flashcards