The Cat Cat home

Direktlänk till inlägg 30 juli 2012

Fattig Gestapo

Av Catarina - 30 juli 2012 18:42

Igår kväll såblev jag kallad för Gestapo, tråkig och beige enbart för att jag tyckte att ett skämtinlägg i Ge och fågruppen inte skulle vara kvar längre. Jag var med och skämtade det erkänner jag och det var kul de första 15 kommentarerna men sen tyckte jag det spårade ur. Jag blev faktiskt riktigt ledsen, tråkig kan jag gå med på att bli kallad men Gestapo och beige, NEJ!!! Det blev en massa gliringar och pikar så jag slutade skriva/svara och stickade istället. Idag så har jag tänkt lite på det och det enda jag kan komma på att jag gjorde fel var att jag inte är admin och har ansvar för att be någon att ta bort sin annons men gjort är gjort.

Spänd blev jag ju och vaknade givetvis med huvudvärk idag, den har inte gått över trots tabletter. Får väl låta bli stickningen ikväll men det är ju så roligt nu när jag har hittat den inspirationen. Kan i alla fall med gott samvete ligga i soffan och titta på tv resten av kvällen då utemissarna är matade och har en skål extra i busken. 


Idag har jag blivit av med en hel del pengar, det är aldrig roligt men dock ett måste om jag vill bo i min varma, mysigt ombonade lägenhet, titta på tv, surfa dator och ringa på telefonerna. Blev lite över till mat så att jag slipper suga på ramarna vilket är tur för de jag har är inte speciellt stora hihi! En liten fika med Elenor på Blomsterkroken, kommer inte gå dit igen kan jag säga. Sedan har jag hämtat en piedistal och en balansboll, kanske jag kan få till någon slags motionslust snart hihi!


De va de för nu.


Sköt om er där ute!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catarina - 2 november 2012 19:17

Min hjärna är så full med pyssel som jag vill göra men som inte kan bli gjorda pga ingen slagborris. Hylla i köket, hyllor i scrapskrubben och fästa klösträdet. Sedan snurrar det runt en massa andra pyssel med men ikväll tror jag att jag ska ta tag i...

Av Catarina - 1 augusti 2012 18:30

Sista helgen i augusti flyttar Tyzon in hos oss tjejer                    ...

Av Catarina - 28 juli 2012 14:33

Idag är det ösregndag och det är väl bra på sitt sätt, all växtlighet får vatten och jag kan sitta inne med gott samvete och sticka och titta på film.  Dåligt är det för att jag är hundvakt och vi blev genomblöta på fem minuter *småmuttrar*    I ...

Av Catarina - 25 juli 2012 14:43

Idag har jag huvudvärk, sova i soffan=nej inte bra men ack så lätt hänt. Rutinintentionerna är bortblåsta men jag är inte förvånad egentligen, det var ett halvhjärtat "jag har bestämt mig" jag gjorde. Nog om det.   Har lite planer för morgondagen...

Av Catarina - 24 juli 2012 11:27

Jaha, intentionen var att gå upp tidigt denna veckan för att få till rutinerna igen och hur gick det med det tror ni? Jaa just precis! Inte, sov till halv elva idag men det är bara att försöka imorgon igen.   Igår kväll gjorde jag något som jag s...

Ovido - Quiz & Flashcards