The Cat Cat home

Alla inlägg under december 2010

Av Catarina - 14 december 2010 18:33

De senaste dagarna har jag börjat må illa frampå eftermiddagen/kvällen =S Nej, jag är INTE gravid även om lyckan hade vart total omdet vart så, vad jag vet så behöver man en partner för att bli det. Jaja, det går väl över någon gång. Idag var jag på snabbvisit hos Vargungarna på Bleket, en fin lokal och bara 12 barn mellan 1-3 år, härligt! Gick ner igen och vid polishuset hade det tagit 20 minuter så ända hem blir 30 minuter vilket promenaden dit blir minst 40 minuter. Väl hemma började jag göra om ett par jeanshorts till kjol, kul men ingen passande tråd så det köpte jag när jag gick för att snacksa med Ele på McD. Dyyyrt med tråd, 200m för 56:- =S Har tvättstugan, fryyyser och hatar munsår men älskar Compeed munsårsplåster. Nu ska jag ta sista muggen kaffe =)


Sköt om er!

Av Catarina - 13 december 2010 19:53

Var ett tag sedan man bloggade, dags med andra ord.


Jag är igång och gör 100% igen då, kanske jag redan har talat om *rivermigfrågandeihuvudet*? Jag kommer från och med onsdag att ha min praktik på Blekets förskola avdelning vargungarna. Denna avdelning är mycket ute så jag har fått skicka efter termobyxor och tjockare vantar, annars kommer jag frysa rumpan av mig brr. Anledningen är ekonomisk för jag trivdes utmärkt i köket i Forshälla hos Elenor.

Annars så rullar dagarna på, alldeles för fort tycker jag då det snart är julafton faktiskt. Nu har vi inte julklappar i vår lilla familj så den stressen slipper jag =) känner dock inte av den där riktiga julkänslan som jag hade tidigare i år =S men den kommer kanske närmare. Jag har tagit ledigt 23:e och mellandagarna så jag får en riktig långledighet =) Gissa om jag ska njuta =)


I lördags hade jag min bror och hans sambo här och lilla mamma, de hjälpte mig med att få borrat så jag fick upp hyllor och lampor. Mamma och jag hängde äntligen upp mina underbara indiantavlor och oh boy vilken skillnad det blev på rummet =) I badrummet fick jag mitt badrumsskåp uppmonterat och det andra skåpet flyttat så nu ser det dut som ett riktigt badrum. För att inte tala om mitt fina fina underbara sovrum =) Det är hur snyggt som helst nu *leendetgårhelavägenrunthuvudet* Jag ska fixa bilder snart. Nej hörrni, dags att sticka färdigt "gammel"mosters strumpa =)


Sköt om er!

Ovido - Quiz & Flashcards