The Cat Cat home

Direktlänk till inlägg 25 juli 2012

Småhemligt inlägg ;-)

Av Catarina - 25 juli 2012 14:43

Idag har jag huvudvärk, sova i soffan=nej inte bra men ack så lätt hänt. Rutinintentionerna är bortblåsta men jag är inte förvånad egentligen, det var ett halvhjärtat "jag har bestämt mig" jag gjorde. Nog om det.


Har lite planer för morgondagen som jag tror kommer bli himla fint men det berättar jag om imorgon eller när jag kommer ihåg det. 


Väntar på en tjej som ska komma och hämta en låda med glas och koppar jag skänkt henne i Ge och få i Uddevallagruppen på Fb. Hon önskade sig flyttahemifrånsaker och jag blev av med lådan som ockuperat köksbordet länge. Skönt!


Nu ska jag fixa mig färskt kaffe och fortsätta vila bort huvudvärken!


Sköt om varandra där ute!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catarina - 2 november 2012 19:17

Min hjärna är så full med pyssel som jag vill göra men som inte kan bli gjorda pga ingen slagborris. Hylla i köket, hyllor i scrapskrubben och fästa klösträdet. Sedan snurrar det runt en massa andra pyssel med men ikväll tror jag att jag ska ta tag i...

Av Catarina - 1 augusti 2012 18:30

Sista helgen i augusti flyttar Tyzon in hos oss tjejer                    ...

Av Catarina - 30 juli 2012 18:42

Igår kväll såblev jag kallad för Gestapo, tråkig och beige enbart för att jag tyckte att ett skämtinlägg i Ge och fågruppen inte skulle vara kvar längre. Jag var med och skämtade det erkänner jag och det var kul de första 15 kommentarerna men sen tyc...

Av Catarina - 28 juli 2012 14:33

Idag är det ösregndag och det är väl bra på sitt sätt, all växtlighet får vatten och jag kan sitta inne med gott samvete och sticka och titta på film.  Dåligt är det för att jag är hundvakt och vi blev genomblöta på fem minuter *småmuttrar*    I ...

Av Catarina - 24 juli 2012 11:27

Jaha, intentionen var att gå upp tidigt denna veckan för att få till rutinerna igen och hur gick det med det tror ni? Jaa just precis! Inte, sov till halv elva idag men det är bara att försöka imorgon igen.   Igår kväll gjorde jag något som jag s...

Skapa flashcards