The Cat Cat home

Alla inlägg under februari 2012

Av Catarina - 29 februari 2012 18:12

Igår efter jobbet så fick jag en sak som jag sökt ett tag men inte velat lägga för mycket pengar på. Jag är inte snål eller så men håller i slantarna när jag kan. Kolla in vad fint det blev med pigtittaren jag fick.

               

Jag vet ej mer om denna pigtittare än att den är köpt på en auktion i skicket den är i. Krönsmycket hör inte till det kan jag se men det misspryder inte tycker jag. Lådan fattas men det gör mig inget för då blev det ett utrymme till att visa lite saker och smycken på. Spetsen är handvirkad från ett örngott från min mammas farmor och broschen ska ha tillhört min farmor sades det när jag fick den. Smyckekorset har jag själv gjort länken till. Brudkronan är virkad av mig, de små dukarna kommer från min mammas mans mor. Kopparna köpta på loppis. Fina missan heter Mita och ville gärna vara med. Tack Lisa för min fina pigtittare!

Lisa och jag var på Blomsterlandet och där hittade jag dessa fina krukor, blommorna i dem och en lite mer blommor och en skylt till dörren.







Idag har jag tyvärr vart hemma från jobbet, somnade om direkt, ringde in sjuk halv åtta, somnade direkt igen och sov till halv tolv. Hemma imorgon med sen hoppas jag att jag kommer till jobbet igen.


Må gott där ute! 

Ovido - Quiz & Flashcards