The Cat Cat home

Alla inlägg under april 2012

Av Catarina - 29 april 2012 21:16

Hej på er!


Igår hämtade jag ut paket som innehöll lite fint från pieceofheaven.se  se här....

 

De pryder nu min fina pigtittare...


Ja, jag tycker om arrangemanget vilket är huvudsaken ;-) 


I torsdags köpte jag ett golv till tak klösträd till missorna och jag är så nöjd att jag valde denna brungrå färgen. Det är ju stort och tungt så jag fick underbar hjälp av goda vännerna Elisabet och Tim att få hem det. Då jag låg typ halvdöd i förkylning trotsade de mig och stannade och monterade upp det till oss. Se här...

Dock ville ingen av missorna posera i det vid fototillfället.   


Det för denna gången.

Var rädd om varandra där ute!

  



Av Catarina - 28 april 2012 12:46

Hejsan på er!


Långhelg, så mycket att göra; städa balkongen, scrappa, montera klösträd, städa inne och massa annat smått och vad blir det av det hela? Jo, ligga döklubbad i soffan i värsta förkylningen, ybertrist! Dock har jag världens underbaraste vänner i Elisabet "Bizi" och Tim. De inte bara levererade mitt klösträd (eller ja, katternas) utan de monterade det åt mig/katterna med risk att bli smittade. Love You! Än så länge är det bara Yava som anamat huset i klösträdet som mysigt sovställe men det kommer väl med tiden. 



Igår var min sista arbetsdag och den fick jag ringa mig sjuk på, kändes ju sådär kul men jag var helt borta. Sent på eftermiddagen ringde det på dörren och en så att säga arbetskamrat kom med en stor blomgrupp till mig från Stadshuskällaren och Upphandling. Blev lite jobbigt där en stund, hade inte riktigt räknat med något mer än kanske kramar så det var överraskande. Ja, så på tisdag är jag arbetslös igen men jag ska nog lösa det denna gången med. Det ligger en massa pappersarbete framför mig och ny handläggare på arbetsförmedlingen (tyvärr, då hon jag hade var helt fantastiskt underbar) som jag ska lära känna och än en gång dra hela min arbetshistoria och allt annat för men jag ska fixa det ska ni se! 


Kanske kan det bli lite mer bloggat nu *blink*


Mitt senaste scrapalster


 

Detaljbild på glaceeffekt som ger liv till LO:n. 


Med denna bilden ville jag visa att hon faktiskt tittar på bilden.  


Tack för mig denna gången!

Var rädd om varandra där ute!

Ovido - Quiz & Flashcards