The Cat Cat home

Alla inlägg under december 2011

Av Catarina - 30 december 2011 23:44

Klockan blev väldigt sen i natt, 03:30. Hade ställt klockan på 09:00, så även kaffebryggaren men jag sov till 10:00 gick upp halv elva. Frukost, nytt kaffe, för det som bryggdes nio var bränt, jag är ganska petig med mitt kaffe. Klockan blev tolv och jag somnade och sov till 15. Tog en sväng till affären, missarna fick en röd lite större boll som eg. är för hundar. Boss mammas vovve fick en likadan här på jul och Mita gillade den massor så de fick ju ha en egen. Sedan har jag inte gjort så mycket mer.


Jag visar här en del av mitt vardagsrum när jag har tänt de levande ljusen.

   

Av Catarina - 28 december 2011 16:28

Vi har haft en underbar jul här på Walkeskroken   Lugnt och stilla och massa god mat, kaffe och en smaskig cheescake   Hund och missarna har harmoniserat mycket bra, endast missa Astrid som fräste lite i början men sista dagarna va hon t.om med oss där vi va.


Igår slappade jag hela dagen och har gjort så även idag   Ja, ok jag har bakat lite mandelskorpor och fixat middag men mer blir det inte. Har ju SemesteR!!!!


Funderar på att plocka bort julen, skönt att göra det i lugn och ro och få sakerna ordentligt undanstoppade i stället för att bara slänga in det. Jaja, ska fundera vidare här.


Lite försenade julbilder.


                    

Ovido - Quiz & Flashcards