The Cat Cat home

Alla inlägg under januari 2012

Av Catarina - 1 januari 2012 18:44

Skönaste duschen i år! Skrubbade allt som kan skrubbas och smörjt allt som kan smörjas, Skönt!


Jag gillar kaffe. Nej, jag Älskar kaffe! Nej, jag avgudar kaffe!!! Ja, det gör jag verkligen! Tyvärr så gillar inte min kropp det lika mycket som min mun gör det så en mugg på morgonen efter jag kommit till jobbet och en på eftermiddagen hemma medans jag varvar ner. Idag har jag druckit mycket mer än det och jag har genast hjärtklappning och darrar men det är ju SÅ GOTT!!! Jaja, imorgon blir det in i rutinerna igen så då blir det bra. Ska faktiskt bli skönt att börja jobba igen efter semestern även om jag verkligen behövde och har njutit av min ledighet. Rutiner är skönt!


Visst ser det nya året fint ut   

 

Av Catarina - 1 januari 2012 16:32

Hade skrivit ett och lagt in bilder och hade inte mycket kvar så lagga datorn. Varfööör???? Tar en dusch istället.

Ovido - Quiz & Flashcards