The Cat Cat home

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2010

Sjuk 25%

Av Catarina - 11 oktober 2010 12:01

Vaknade kl 10:00 idag, lade mig kl 02:00, rensade kattlådorna och fixade frukost; Kaffe med mjölk och en hel rallarhalva med lätta, lagrad hushållsost och skivat päron =P Yummi!!! Vid 10:30  ringde jag till Arbetsförmedlingen för att kolla varför jag inte fått någon kallelse till Försäkringskassan, min handläggare sa då; Det kan du inte få förrän vi vet hur det blir i fortsättningen. Då fick jag en flashback; Gud när ska jag vara hos läkaren? I bakhuvudet mindes jag provsvarslappen där tiden stod men var ligger den? Hittade den i första pappershögen jag tittade i, 11:00, klockan var 10:55, slängde på mig jacka och skor och rusade iväg. Sjukskriven 25% i en månad så jag ska va på praktiken sex timmar om dagen och jag ska dit i morgon för påskrift så då ska vi göra upp om när jag ska komma på morgonen, för det är morgonen som är jobbigast.


Sköt om er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catarina - 2 november 2012 19:17

Min hjärna är så full med pyssel som jag vill göra men som inte kan bli gjorda pga ingen slagborris. Hylla i köket, hyllor i scrapskrubben och fästa klösträdet. Sedan snurrar det runt en massa andra pyssel med men ikväll tror jag att jag ska ta tag i...

Av Catarina - 1 augusti 2012 18:30

Sista helgen i augusti flyttar Tyzon in hos oss tjejer                    ...

Av Catarina - 30 juli 2012 18:42

Igår kväll såblev jag kallad för Gestapo, tråkig och beige enbart för att jag tyckte att ett skämtinlägg i Ge och fågruppen inte skulle vara kvar längre. Jag var med och skämtade det erkänner jag och det var kul de första 15 kommentarerna men sen tyc...

Av Catarina - 28 juli 2012 14:33

Idag är det ösregndag och det är väl bra på sitt sätt, all växtlighet får vatten och jag kan sitta inne med gott samvete och sticka och titta på film.  Dåligt är det för att jag är hundvakt och vi blev genomblöta på fem minuter *småmuttrar*    I ...

Av Catarina - 25 juli 2012 14:43

Idag har jag huvudvärk, sova i soffan=nej inte bra men ack så lätt hänt. Rutinintentionerna är bortblåsta men jag är inte förvånad egentligen, det var ett halvhjärtat "jag har bestämt mig" jag gjorde. Nog om det.   Har lite planer för morgondagen...

Ovido - Quiz & Flashcards