The Cat Cat home

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2010

Söndagspromenad

Av Catarina - 10 oktober 2010 17:07

Promenaden var skön och 3700 steg blev det,och lite handlat blev det på Willys också, jäst, mjölk och en ciabatta. När jag plockar ciabattan ligger den tillsammans med vitlöksbaguetter och de luktade mycket gott men jag lät bli. Det var rejält kallt så vantarna fick åka på.


Lite bilder blev det

VARFÖR???


Dock ett fantastiskt mönster

  

Visst är den söt =)

Denna bilden tog jag igår på motionsrundan  

Detta lilla berget ligger precis utanför min bostad =)


Såhär fint har Uddevallahem det för sina hyresgäster.

  

Uddevalla stads torg med klocktornet i bakgrunden

          

 
 
Micke

Micke

10 oktober 2010 18:08

Underbar Berså... Vackra höstformer :)
Likaså det krossade glaset ser vackert ut men fullkomligt onödigt :(

http://tomten.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catarina - 2 november 2012 19:17

Min hjärna är så full med pyssel som jag vill göra men som inte kan bli gjorda pga ingen slagborris. Hylla i köket, hyllor i scrapskrubben och fästa klösträdet. Sedan snurrar det runt en massa andra pyssel med men ikväll tror jag att jag ska ta tag i...

Av Catarina - 1 augusti 2012 18:30

Sista helgen i augusti flyttar Tyzon in hos oss tjejer                    ...

Av Catarina - 30 juli 2012 18:42

Igår kväll såblev jag kallad för Gestapo, tråkig och beige enbart för att jag tyckte att ett skämtinlägg i Ge och fågruppen inte skulle vara kvar längre. Jag var med och skämtade det erkänner jag och det var kul de första 15 kommentarerna men sen tyc...

Av Catarina - 28 juli 2012 14:33

Idag är det ösregndag och det är väl bra på sitt sätt, all växtlighet får vatten och jag kan sitta inne med gott samvete och sticka och titta på film.  Dåligt är det för att jag är hundvakt och vi blev genomblöta på fem minuter *småmuttrar*    I ...

Av Catarina - 25 juli 2012 14:43

Idag har jag huvudvärk, sova i soffan=nej inte bra men ack så lätt hänt. Rutinintentionerna är bortblåsta men jag är inte förvånad egentligen, det var ett halvhjärtat "jag har bestämt mig" jag gjorde. Nog om det.   Har lite planer för morgondagen...

Ovido - Quiz & Flashcards