The Cat Cat home

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2010

Bildkavalkad

Av Catarina - 2 oktober 2010 21:49

Visst blev de snygga svarta istället för röda.


Hos min tandläkare kan barnen se detta i lekhörnan =) 

  

   

 

På väg till tandläkaren hittade jag dessa motiven.

Jag gillar utmaningen!  

Titta vilka skatter min stad gömmer.

         

Gammal skylt, MajBritts garn är borta sen 10 år tillbaka. 

Finns mycket fint att titta på bara man höjer blicken lite.      

Ser ni ballongen?

Här är den!

Härliga höst!

 

Tänk att nåt så taggigt kan innehålla något så lent. 

      Frostig ros <3


Efter tandläkaren åkte jag till Bizi och fikade och gosade katt.

   

Luden siktar in sig på garnet.

   

Zipper slappar

  

Zipper hjälper matte att kolla så stickningen inte sticks    

  

Vi gick en frotmenad=fotopromenad 

         

Sedan så åkte vi till Marie, Johan och Jacob och där fick jag äpplen som har blivit gjort såhär med.

              

              

Hoppas ni gillat bilderna och jag gillar kommentarer, helst snälla men tar gärna KONSTRUKTIV kritik.


Sköt om er!

 
 
Micke

Micke

2 oktober 2010 23:53

WOW !!! Du tog steget före mig... Underbara bilder och färger :)

http://tomten.bloggplatsen.se

 
Bizi

Bizi

3 oktober 2010 18:57

Heeej! har du bytat blogg igen? :o
Sötast Zipper ♥
frotmenad *asg*
fast de jag skulle säga egentligen va, HERREGUD SKALADE DU DOM FÖR HAND!!!!!!!!!!!! trodde du hade en sån där äpple-skalar-vev-mokkajäng ju!

http://www.lukuziolci.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catarina - 2 november 2012 19:17

Min hjärna är så full med pyssel som jag vill göra men som inte kan bli gjorda pga ingen slagborris. Hylla i köket, hyllor i scrapskrubben och fästa klösträdet. Sedan snurrar det runt en massa andra pyssel med men ikväll tror jag att jag ska ta tag i...

Av Catarina - 1 augusti 2012 18:30

Sista helgen i augusti flyttar Tyzon in hos oss tjejer                    ...

Av Catarina - 30 juli 2012 18:42

Igår kväll såblev jag kallad för Gestapo, tråkig och beige enbart för att jag tyckte att ett skämtinlägg i Ge och fågruppen inte skulle vara kvar längre. Jag var med och skämtade det erkänner jag och det var kul de första 15 kommentarerna men sen tyc...

Av Catarina - 28 juli 2012 14:33

Idag är det ösregndag och det är väl bra på sitt sätt, all växtlighet får vatten och jag kan sitta inne med gott samvete och sticka och titta på film.  Dåligt är det för att jag är hundvakt och vi blev genomblöta på fem minuter *småmuttrar*    I ...

Av Catarina - 25 juli 2012 14:43

Idag har jag huvudvärk, sova i soffan=nej inte bra men ack så lätt hänt. Rutinintentionerna är bortblåsta men jag är inte förvånad egentligen, det var ett halvhjärtat "jag har bestämt mig" jag gjorde. Nog om det.   Har lite planer för morgondagen...

Ovido - Quiz & Flashcards