The Cat Cat home

Direktlänk till inlägg 25 januari 2011

Grönsvart barnvagn

Bloppis-annons
Av Catarina - 25 januari 2011 23:21

Barnvagn i grönt och svart av märket Bertini.


Ingår

1 hårdlift

1 mjuklift

1 regnskydd

1 hjulpump

1 vagnbom


I fint skick, dock en fläck på suffletten. Ställbart handtag och svängbara hjul. Endast använd av ett barn i 2 månader.


AVHÄMTNING


  


  

     

Barnvagnar, Säljes - Uddevalla (Västra Götalands län)
Pris:    900:-
Telefon:    0735313941

Kontakta mig

 

Ditt namn:

Din e-post:

Ditt telefonnummer:
   (frivilligt)
Skriv in koden som står till höger:
   Spamskydd  
Text:

Av Catarina - 2 november 2012 19:17

Min hjärna är så full med pyssel som jag vill göra men som inte kan bli gjorda pga ingen slagborris. Hylla i köket, hyllor i scrapskrubben och fästa klösträdet. Sedan snurrar det runt en massa andra pyssel med men ikväll tror jag att jag ska ta tag i...

Av Catarina - 1 augusti 2012 18:30

Sista helgen i augusti flyttar Tyzon in hos oss tjejer                    ...

Av Catarina - 30 juli 2012 18:42

Igår kväll såblev jag kallad för Gestapo, tråkig och beige enbart för att jag tyckte att ett skämtinlägg i Ge och fågruppen inte skulle vara kvar längre. Jag var med och skämtade det erkänner jag och det var kul de första 15 kommentarerna men sen tyc...

Av Catarina - 28 juli 2012 14:33

Idag är det ösregndag och det är väl bra på sitt sätt, all växtlighet får vatten och jag kan sitta inne med gott samvete och sticka och titta på film.  Dåligt är det för att jag är hundvakt och vi blev genomblöta på fem minuter *småmuttrar*    I ...

Av Catarina - 25 juli 2012 14:43

Idag har jag huvudvärk, sova i soffan=nej inte bra men ack så lätt hänt. Rutinintentionerna är bortblåsta men jag är inte förvånad egentligen, det var ett halvhjärtat "jag har bestämt mig" jag gjorde. Nog om det.   Har lite planer för morgondagen...

Ovido - Quiz & Flashcards